wyszukiwanie zaawansowane
1 » Reklamacje i zwroty2

Reklamacje i zwroty

     
  Reklamacja i Gwarancja  
     
  Jeżeli dotarła do Państwa uszkodzona przesyłka lub zgłaszacie Państwo zastrzeżenia reklamacyjne do zakupionego produktu prosimy
o zapoznanie się z poniższym opisem.
 
     
  alt  
     
  Sposoby reklamacji zakupionych produktów  
     
  Każdą reklamację prosimy zgłosić wysyłając e-maila: sklep@koli.pl lub telefonicznie pod nr tel. 505-185-136

• Odesłanie reklamacji odbywa się na koszt kupującego.

• Wadliwy towar należy bezpiecznie zapakować w oryginalne opakowanie.

• Do reklamowanego towaru prosimy o dołączenie kserokopii paragonu lub faktury zakupu. W przypadku braku kserokopii dokumentu 
  świadczącego o jego zakupie w firmie Koli S.C. rozpatrzenie reklamacji nie będzie możliwe.

• Do sprzętu musi być dołączony opis uszkodzeń, prosimy o jak najdokładniejsze opisanie występujących usterek i wad.
  Umożliwi to szybszą diagnozę problemu i realizację danej reklamacji.
 
     
  Zgłoszona wada podlega weryfikacji przez serwis, który stwierdzi czy usterka nie nastąpiła z winy klienta.  
     
  Wadliwy towar prosimy przesłać Pocztą Polską po wcześniejszym ustaleniu terminu zwrotu.

Po naprawie towar zostanie odesłany do klienta na koszt firmy Koli S.C.

Jeżeli sprzęt dostarczony do serwisu okaże się sprawny i firma nie wykryła usterki serwis pobierze opłatę za diagnostykę i koszty przesyłki.

Reklamacje towaru rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty dostarczenia produktu do firmy Koli S.C.

Zasady reklamowania przesyłek dostarczanych przez Pocztę Polską S.A reguluje § 34 Regulaminu świadczenia powszechnych usług pocztowych z dnia 21.09.2005 r.

1. W przypadku niewykonania usługi, w rozumieniu § 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji, adresat lub nadawca przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego może zgłosić reklamację z roszczeniem o odszkodowanie lub bez takiego roszczenia.

2. Zgłoszenie reklamacji może nastąpić nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia nadania przesyłki rejestrowanej lub przekazu pocztowego i nie później niż w terminie 12 miesięcy od dnia ich nadania. Wyjątek stanowi reklamacje, które można zgłaszać w terminach określonych w § 6 ust. 2 rozporządzenia w sprawie reklamacji.
 
     
  alt  
     
  Zgodnie z prawem prawo do zwrotu nie przysługuje m.in. gdy przedmiotem sprzedaży jest:  
     
  rzecz nieprefabrykowana, stworzona na indywidualne zamówienie konsumenta,
rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
rzecz dostarczona w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów 
  higienicznych,
rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
nagrania dźwiękowe lub wizualne dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  dzienniki, periodyki lub czasopisma, z wyjątkiem umowy o prenumeratę,
treści cyfrowe, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta.
 
     
  alt  
     
  Każdy przedmiot jest zabezpieczony oraz sprawdzony przed wysyłką, a każda jest paczka dodatkowo ubezpieczona. Z uwagi na dużą liczbę uszkodzeń produktów w transporcie, prosimy bezwzględnie o sprawdzanie przesyłki (zawartości paczki) przy odbiorze, Jeżeli towar jest uszkodzony, należny niezwłocznie sporządzić protokół uszkodzenia paczki.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, powstałych podczas transportu oraz braku towarów w przesyłce będą rozpatrywane tylko wówczas, gdy klient stwierdzi taką wadę w momencie odbioru towaru w obecności doręczyciela i zostanie ten fakt potwierdzony notatką sporządzoną i potwierdzona podpisem doręczyciela (protokół szkody).
 
     
  alt  
     
  W przypadku zastrzeżeń do transakcji i sporu ze sprzedającym istnieje możliwość rozstrzygnięcia sporu na drodze pozasądowej. Właściwym organem do rozstrzygania sporu dla handlu są polubowne sądy konsumenckie przy wojewódzkich inspektoratach Inspekcji Handlowej. Skierowanie sprawy do tej instytucji wymaga zgody obu stron.  
     

 


Przejdź do strony głównej