wyszukiwanie zaawansowane
1 » Regulamin2

Regulamin

Koszt i sposoby dostawy 

Aby sprawdzić koszt dostawy Państwa zamówienia prosimy o dodanie do koszyka wybranych produktów - po przejściu do koszyka zostaną wyświetlone dokładne koszty dostawy wybranych produktów.

Zakup drążków oraz watoliny - belka musi być zrealizowane w osobnym zamówieniu. 

Drążki lub włókninę na belki zakupujemy osobno - nie łączymy z innymi produktami z zamówienia.

Nie ma możliwości pakowania tkanin z drążkami lub belkami włókniny w jedną przesyłkę. 



  Regulamin Sklepu KOLI.PL  
     
  1. Sklep internetowy działający pod adresem internetowym kolisklep.pl, zwany dalej Sklepem, stanowi teleinformatyczną platformę sprzedażową i prowadzony jest przez P.H.U KOLI S.C. o. z siedzibą w Katowicach, ul. Kołodzieja 42/2, posługującą się nadanym
jej numerem identyfikacji podatkowej NIP: 954-23-49-181 oraz numerem statystycznym REGON 276871070 zwaną dalej:

Sprzedawcą.

2. Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
a. adres poczty elektronicznej sklep@koli.pl
b. telefonicznie pod numerem +48 505-185-136 (dział tusze / tonery)
    telefonicznie pod numerem +48 786 955 556
 (dział tkaniny)
c. fax pod numerem +48 355 74 31
d. formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem kolisklep.pl/kontakt

3. Dane teleadresowe, o jakich mowa w ustępach poprzedzających stanowią dane umożliwiające szybki i efektywny kontakt ze Sprzedawcą.
4. Adres pod jakim można składać reklamacje: ul. Kołodzieja 42/2, 40-749 Katowice. Nie przyjmujemy paczek reklamacyjnych wysłanych do naszej firmy za pobraniem.
 
     
  Regulamin dział tkaniny / materiały / tkaniny / Tipi / Koce / Poduszki itp.  
     
  I. Postanowienia ogólne  
     
  1. Realizacja zamówień (materiały sprzedawane na mb) od 2 do 3 dni roboczych od złożenia zamówienia oraz momentu zaksięgowania wpłaty.
Realizacja zamówień pod zamówienie indywidualne ( Tipi / Koce / Poduszki itp. ) od 5 - 10 dni roboczych od daty złożenia zamówienia oraz momentu zaksięgowania wpłaty.
2. Odbiór osobisty tylko po wcześniejszym uzgodnieniu e-mail sklep@koli.pl (odbiór nie jest możliwy na następny dzień po zakupie).
 
     
  II. Odstąpienie od umowy  
     
  1. Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta, każdy Klient, który nabył w Sklepie Towar jako konsument w rozumieniu przepisów  
Kodeksu cywilnego, może odstąpić od umowy sprzedaży Towaru na zasadach i w sposób określony na stronie. odstąpienie od umowy.
2. By skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy wystarczy zapoznać się i postępować zgodnie z treścią informacji znajdujących się na stronie odstąpienie od umowy.
3. Nie podlega prawie zwrotu towar cięty na indywidualne zamówienie klienta.
4. Nie podlega prawie zwrotu towar szyty na indywidualne zamówienie klienta, po wcześniejszym ustaleniu i zatwierdzeniu przez klienta     zamówienia – w tym przypadku przysługuje prawo reklamacyjne.
5. Dostarczenie towaru zwracanego leży po stronie kupującego, i to kupujący pokrywa w całości koszty dostarczenia zwrotu do sprzedającego  
( należy wybrać najtańszą formę doręczenia rejestrowanego, aby przesyłka nie zaginęła ).
6. Sprzedający po otrzymaniu zwrotu i pozytywnym potwierdzeniu stanu towaru zwraca kwotę transakcji kupującemu jaką poniósł
( towar + koszt przesyłki) lub częściowy zwrot jeżeli był zakup wielo-przedmiotowy, w tym przypadku zwrotowi podlega tylko koszt towaru zwracanego. Sprzedający na podstawie oświadczenia przesyła kwotę zwrotu na wskazany rachunek bankowy klienta w terminie do 14 dni.
 
     
  II. Reklamacje  
     
  1. Reklamację dotyczącą niezgodności ilości, uszkodzenia materiał, uszkodzenia w transporcie prosimy zgłosić wysyłając
e-maila: sklep@koli.pl
do 3 dni od odebrania przesyłki.
2. Odesłanie reklamacji do sprzedawcy pokrywa Kupujący. Koszty ponownej dostawy reklamowanego towaru do Kupującego pokrywa  
Sprzedawca.
 
     
  Reklamacja nie będzie uwzględniona w następujących przypadkach:  
     
  1. Jeżeli wada towaru powstała na skutek jego niewłaściwego użycia (np. nieprzestrzegania wskazówek dotyczących prania) lub   przechowywania.
2. Tkaniny sprzedawane na metry należy reklamować przed ich przecięciem, a jeżeli wada zostanie odkryta dopiero w trakcie ich obróbki  należy niezwłocznie przerwać prace, w przeciwnym razie reklamacja nie zostanie uwzględniona.
3. Jeżeli Kupujący nie dostarczy dokumentów niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
4. Nie podlegają zwrotom towary w stanie przetworzonym. Reklamowanie towaru w stanie przetworzonym nie będzie uznawane przez  
sprzedającego za uzasadnione. Za przetworzenie towaru uznawane jest jego pocięcie na części.
5. Nie podlegają zwrotowi towary posiadające wady nieistotne tzn. nie mające istotnego wpływu na efekt końcowy który może być
osiągnięty przy profesjonalnym jego przetworzeniu np. niewielkie zabrudzenie.
 
     
 
 

Przejdź do strony głównej